Ultimate Survivor:)

2010.09.06. 18:19

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinelonyal.blog.hu/api/trackback/id/tr52275689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

onlinelónyál 2010.09.06. 23:11:33

Beszarás hogy elhittem én is mekkora király is ő. Bár gyanús volt hogy nem lehet olyan kemény fickó, ha egyszer a kameraman mögötte simán utánacsinálja egy kamerával a vállán :)
Azért amikor a saját hugyával kente be a fejét akkor elképedtem, de így utólag sztem simán csak valami fasza sör lehetett, azt meg én is szoktam

dagad6 2010.09.07. 21:37:46

ja, egyetértek, funny:)
süti beállítások módosítása